Rina Romania

Selectați țara

Skip Navigation LinksPagina principala >> SERVICIILE NOASTRE >> Certificare >> Sisteme de management >> Calitate >> Sectorul Aerospatial

Certificare EN 9100/EN 9110/EN 9120


​Standardele EN 9100, EN 9110 şi EN 9120 se bazează pe ISO 9001, adăugând cerinţe specifice care se referă la siguranţa, fiabilitatea şi navigabilitatea sectorului aerospaţial, printre care gestionarea configurării sale şi a metodologiilor specifice.
EN 9100 – Sisteme de Management pentru Calitate – Model pentru asigurarea calităţii în proiectare, dezvoltare, fabricare, instalare şi asistenţă. Standardul se aplică organizaţiilor care proiectează, dezvoltă şi produc orice tip de sistem/componentă pentru sectorul aerospaţial, inclusiv activitatea de instalare şi asistenţă.
EN 9110 - Sisteme de Management pentru Calitate – Model pentru asigurarea calităţii aplicabil organizaţiilor de întreţinere în sectorul aerospaţial.
EN 9120 - Sisteme de Management pentru Calitate – Cerinţe pentru organizaţii care distribuie/vând părţi componente, materiale Clienţilor din Sectorul Aerospaţial.
Aceste standarde au fost elaborate de International Aerospace Quality Group (IAQG), instituit în 1998 pentru a realiza îmbunătăţiri semnificative sistemelor de management a calităţii şi pentru reducerea costurilor în lanţul de furnizori pentru toate produsele şi serviciile aferente sectorului aerospaţial.​


​PRINCIPALELE BENEFICII

  • Selectarea, în momentul comenzii, într-o listă de organizaţii capabile şi experte în sector
  • creştere în termeni de eficienţă, productivitate şi competenţă
  • recunoaştere de către IAQG  şi deci posibila eliminare a auditului din partea clienţilor
  • măsurarea conformităţii la standard prin sistemul de evaluare a punctajului
  • valorificarea investiţiei efectuate în momentul certificării conform standardului ISO 9001.

​DE CE SA ALEGEM RINA?

RINA Simtex OC este acreditată pentru toate standardele de certificare ale sistemului de management dedicate sectorului aeronautic, spaţiului şi apărării.


​FAZELE SERVICIULUI

  • Completarea chestionarului informativ
  • definirea ofertei economice şi încheierea contractului
  • analiza documentelor şi audit de certificare (împărţit în 2 etape, de efectuat ambele la locaţia de producţie)
  • examinarea de către Comitetul de Certificare
  • emiterea certificatului
  • audit de supraveghere (în general la 12 luni)
  • audit de recertificare (la fiecare 36 luni).

Nume
Prenume *
e-mail *
Firma *
Țara
Orașul
Telefon

Solicitare informații

Vă mulțumim pentru ca ne-ați contactat