Rina Romania

Selectați țara

Skip Navigation LinksPagina principala >> SERVICIILE NOASTRE >> Certificare >> Sisteme de management >> IT & Security >> Managementul serviciilor

Managementul serviciilor


​​​Standardul ISO/IEC 20000 defineşte procesele necesare pentru furnizarea serviciilor IT, atât în interiorul organizaţiilor cât şi pentru clienţii externi. Certificarea sa, care poate să fie solicitată de organizaţii de orice dimensiune şi tip, atestă excelenţa unui sistem de management integrat, care îmbină eficienţa şi eficacitatea proceselor, profitul economic şi satisfacţia clientului datorită calităţii ridicate a produselor şi/sau serviciilor oferite.
Un sistem eficient de gestionare a serviciilor IT furnizează instrumentele pentru planificare, aplicare, monitorizare şi îmbunătăţirea proceselor de:

  • Furnizarea serviciilor (Service Delivery)
  • Relaţii (Relationship)
  • Rezolvare (Resolution)
  • Control (Control)
  • Proiectare şi Tranziţie.

În toate aceste faze, raportul client – furnizor este specificat intr-un Catalog de Servicii, care enunţă diversele niveluri de servicii şi SLA (Service Level Agreement).​


​PRINCIPALELE BENEFICII

  • Definirea cerinţelor pentru proiectarea, dezvoltarea şi eliberarea serviciilor care pot să satisfacă aşteptările clienţilor
  • garanteaza că persoanele, procesele şi tehnologiile interacţionează constant şi sunt coordonate catre obiectivele stabilite
  • valorificarea investiţiilor şi îmbunătăţirea imaginii societăţii
  • asigura​ eficienţă/eficacitate în servicii şi corespondenţă la cerinţele legale şi contractuale.
  • îmbunătăţeşte imaginea societăţii faţă de stakeholder, cu posibilă incidenţă asupra evaluării patrimoniale.

​DE CE SA ALEGEM RINA?

Echipele noastră de evaluare a sistemelor de management sunt formate din profesionişti cu competenţe ridicate în domeniul ITC şi Securitate, experţi ISO/IEC 20000 şi pentru procesele de certificare, experţi de Audit ICT (Auditor CISA, certificaţi ITIL), experţi tehnici în domeniul tehnologiei, experţi în standardul obligatoriu aplicabil.


​FAZELE SERVICIULUI

Procesul de certificare include următoarele faze:

  • completarea şi transmiterea Chestionarului informativ
  • transmiterea ofertei de către RINA Simtex OC​
  • acceptarea ofertei, încheierea contractului şi luarea la cunoştinţă a Regulamentului pentru certificare
  • pre-audit opţional: vizită preliminară pentru verificarea stadiului aplicării cerinţelor standardului
  • etapa 1 de audit, verificarea documentelor
  • etapa 2 de audit la sediul organizaţiei
  • aprobarea şi eliberarea certificatului.

Nume
Prenume *
e-mail *
Firma *
Țara
Orașul
Telefon

Solicitare informații

Vă mulțumim pentru ca ne-ați contactat